ماشین ترموفورمینگ
می 20, 2019

ماشین آلات تزریق پلاستیک

شرکت پویش ابزار با دیدگاهی جهانی به مقوله تولید در یکی از شاخه های صنایع پلیمری دنیای صنعتی امروز در رشته صنایع پلاستیک و یکی از زیرمجوعه های آن یعنی تولید قطعات پلاستیک قدم گذارده تا در این عرصه بطور تخصصی بتواند پاسخگوی بخشی از نیاز روزافزون در این صنعت باشد.

ما از سال 1385 بصورت تخصصی در زمینه طراحی ، ساخت و نصب و راه اندازی خطوط تولید به روش IMLفعالیت می کنیم و تاکنون خطوط تولید IML متعددی را برای تولید ظروف مختلف از سایز 100 گرم الی 20 کیلوگرم را در نقاط مختلف ایران نصب و راه اندازی نموده ایم که همگی درحال تولید می باشند.

شرکت پویش ابزار در زمینه ماشین های تزریق پلاستیک ، نماینده انحصاری فروش و خدمات پس از فروش شرکت BMB ایتالیا و در زمینه ماشین های ترموفورمینگ ، نماینده انحصاری فروش و خدمات پس از فروش شرکت Polytype OMVایتالیا میباشد.

 

تکنولوژی روز و ظرفیت تولید بالا دو شاخصه مهم برای انتخاب ماشین آلات

شرکت کنندگان در هفتمین مسابقه کانال اینپیا؛ به روز بودن تکنولوژی، ظرفیت بالا و مصرف پایین انرژی را دو شاخصه اصلی برای انتخاب ماشین آلات صنعت پلاستیک، عنوان کردند.

به گزارش روابط عمومی انجمن ملی صنایع پلاستیک ایران(اینپیا)، بیشتر شرکت کنندگان در مسابقه هفتمین مسابقه کانال انجمن ملی تکنولوژی روز و ظرفیت بالا و مصرف پایین انرژی را دو شاخصه اصلی برای انتخاب ماشین آلات و تجهیزات مورد نظر خود، عنوان کردند.

بر اساس این گزارش هفتمین مسابقه انجمن ملی به این پرسش اختصاص داشت که چه شاخص هایی برای انتخاب ماشین آلات و تجهزات، اولویت دارد؟

برای این پرسش 5 گزینه تعیین شده بود که به ترتیب پاسخ دهندگان گزینه های؛ به روز بودن تکنولوژی با 38 رای، ظرفیت تولید بالا و مصرف پایین انرژی با 32 رای، داشتن نمایندگی و خدمات پس از فروش با 27 رای، سوابق و کیفیت برند ماشین ساز با 22 رای و قیمت و نوع فروش (نقدی یا اقساط) با 19 رای، را انتخاب کردند.